to be without you |
i don't know what it's like

Amore... Amore?

07.04.2011. (četvrtak)

Pogled tvoj na tijelu je mojem. Dodiruje me, ljubi me. Od dodira nista vise, a meni opet dovoljno.

Udisem zrak koji dises i ti, dodirujem tijelo tvoje.

Zar zbilja pogled tvoj na tijelu mom slucajno zalutao je? Zar zbilja toliko puta to dogodilo se? I sve je sasvim slucajno?

Pogled moj od tijela tvog ne odvaja se. I on govori sve sto bih trebala ja. Rijeci su prazne, bez smisla. Pusti da djela govore sve.

ps: Stvari koje inace tu pisem, nisu istnite niti su mi se dogodile. Mogu biti inspirirane dogadjajima koje mi se dogadjaju ili koje sam vidjela, ali uvijek mijenjam detalje koji u objavljenim pricama budu bitni.

23:49 | Komentari (12) | On/Off | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Post
Box1
box2
box3
box4

Adjustment by: BD dz